kost och träning

Hej hej hallå dagboken!

Den här helgen var planen att springa 21km + 10km. Det blev 12km + 5km. Anledningen? Ja, lite prikär, jag var tvungen att gå på toa (nr:2 🙂 ). Sedan har jag  känt mig lite tung i kroppen, tror jag har haft en infektion, jag har vaknat med skav i halsen under den senaste veckan så eftersom det kändes tungt igår så var jag förståndig och tog en kortare runda idag, hade dock en stående vilopuls före ”take off” på runt 50slag/min, vilket tyder på att jag är ganska ok idag iaf.

Hur går det med ketos-kosten? hmm, en bra fråga, jag letar fortfarande efter någon som verkligen ”KAN”, jag menar en som har testat på det och vet vad den pratar om annat än i teorin. Nu är det bara 2v kvar till Lidingöloppet och trots att jag tyckte det var pest förra året så ser jag faktiskt fram emot det i år. Jag är riktigt bra tränad och jag skulle vilja göra en kanontid, det hade varit roligt. Om det blir en bra tid så vete tusan om jag inte satsar på en Klassiker i år med, Vätternrundan har jag nästan redan bestämt mig för och då är det ju bara vasan kvar 🙂

Finns det någon där ute som kan det där med ketos i praktiken så hör av er. Jag är grymt nyfiken på att lära mig!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *